петак, 8. март 2013.

Marina & Ulay

Dakle, potpuno me je razbio ovaj snimak, spot, istina, ili nazovite kako god hocete, sa Dorinog time line-a. Probala sam da sharujem direktno odatle, pa nije uspelo.Onda sam pronašla isto to na FB stranici P.U.L.S.E. i eto ga na mojoj FB stranici sa cela tri like-a. Dora, Dejan i Danijela. Imam tacno 1.103 FB prijatelja, poznanika, pa i nepoznanika. Sklona sam da verujem ljudima, pa odatle toliki broj.
Dakle, samo, ali samo tri, meni drage (što je jako važno) osobe, znale su o čemu taj video klip govori. Samo o ljubavi, čistoj ljubavi. Pure love. Očigledno zaboravljena stvar, ili nemamo svi isti senzibilitet. Nikada, ali nikada za mojih 47 godinica, nisam videla toliko ljubavi (više volim na engleskom) without words. Kad sam prvi put gledala (hvala Dora), ugušila sam se od osećanja. Možda zato što za ljubav nisu potrebne reči, zato što se ljubav NEGUJE i POKAZUJE, a ne PODRAZUMEVA i ne mora da se GOVORI. Njih dvoje su to očigledno, negde u svojim srcima negovali, i kad je, eto, došao trenutak za to, pokazali. Without words. Mada, Ulay je nešto rekao, srećna ona što zna šta, i tuzni mi, što ne znamo. I ta crvena haljina, i crna kosa, i oči pune suza i osećanja, i on lud i zbunjen, i očigledno, opet moram na engleskom, full of feelings. Ma, strašno...strašno lepo, strašno strasno, strasno tužno (sve više koristim ovu reč), strašno i strasno za nezaborav. Ko ume da vidi i oseti, taj oseća... Ništa gore, nego kad se pretvoriš u šablon. Meni to ne ide, ja se prospem sva, pa nek ide život.. Kažu, za one koji znaju da žive, dovoljan je i taj jedan život. Meni jeste, ja se dajem dušom. Može da se živi divno, i kad umeš da sanjaš, da maštaš, da želiš, da deliš, ali moraš da umeš to. Ja umem i od mašte i snova da živim. Neko ne ume, ili ume, a ne sme ili ne želi. Neka takvima ostane tako. Za one koji nisu videli i osetili šta je ljubav:


 'Marina Abramovic and Ulay started an intense love story in the 70s, performing art out of the van they lived in. When they felt the relationship had run its course, they decided to walk the Great Wall of China, each from one end, meeting for one last big hug in the middle and never seeing each other again. in 2010 she performed ‘The Artist Is Present’ as part of the show, a minute of silence with each stranger who sat in front of her. Ulay arrived without her knowing it.




















2 коментара:

  1. "Ko ume da vidi i oseti, taj oseća... Ništa gore, nego kad se pretvoriš u šablon. Meni to ne ide, ja se prospem sva, pa nek ide život.. Kažu, za one koji znaju da žive, dovoljan je i taj jedan život. Meni jeste, ja se dajem dušom. Može da se živi divno, i kad umeš da sanjaš, da maštaš, da želiš, da deliš, ali moraš da umeš to. Ja umem i od mašte i snova da živim. Neko ne ume, ili ume, a ne sme ili ne želi. Neka takvima ostane tako."
    E, to. Sve si rekla. Nego, imam jedan tip za tebe: umesto linka može da se vidi video na tvojoj stranici i ljudi čitajući tekst da ga odgledaju. idi ovde i ako ti nešto nije jasno javi mi se na mejl da ti objasnim. Kissić!!!!!http://www.kako-do.com/2009/07/kako-postaviti-you-tube-video-na-blog.html

    ОдговориИзбриши